Wednesday, January 18, 2012

Tumit anda pecah!! Herbal blend cream Shaklee solution terbaik.. testimoni sendiri ni


Alamak.. tumit pecah lah.. dah tak cantik dah.. lagi teruk kalau sampai berdarah dan pedih :(

Saya memang berkulit kering dan tumit saya senang nak jadi kasar and pecah.. sekarang ni bila tgh pregnant badan dah semakin berat dan kaki membengkak.. memang lagi terukla tumit.. saya pun cuba Herbal Blend multipurpose cream Shaklee.. bau yg sedap dgn aroma menthol.. mmg soothing.. alhamdulillah setelah 3-4 days memang tumit saya dah jadi lembut dan tak pecah..
Anda juga mempunyai masalah seperti saya, jom cuba Herbal Blend Cream ni.. cream ini melembutkan kawasan- kawasan tubuh yang kering dan kasar di siku, lutut dan kaki.. ia mengandungi sage, horse chestnut, yarrow dan rosemary.. ia tidak berminyak, cooling dan cepat meresap..

Berminat.. boleh email saya di norliyanamazli@yahoo.com atau sms 0193134842 untuk pertanyaan..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...