Sunday, January 15, 2012

About Us



Mamanuha wardrobe, Your Nature Health Shop!!

Saya Liyana, sekarang bertugas di Hospital Tuanku Ampuan Najihah, Kuala pilah. Saya mempunyai seorang anak, Nuha.. sekarang berumur 2 tahun 2 bulan.. saya sangat menyokong penyusuan susu ibu secara eksklusif dan saya akan kongsikan tips2 penyusuan di blog ini..
Kenapa saya join Shaklee.. kerana saya ingin berkongsi kebaikan Shaklee yang telah bertapak lebih 50 tahun dan menggunakan bahan bahan semulajadi dalam produknya.. saya ingin membantu anda semua terutama para ibu untuk mendapatkan kesihatan yang terbaik.

Jika anda membeli dari Your Nature Health Shop, pesanan anda akan dihantar terus ke rumah anda..

I am Shaklee Independent Distributor at Senawang, Seremban  and Kuala Pilah, Negeri Sembilan.

Untuk tempahan, anda boleh email saya di 
norliyanamazli@yahoo.com
HP:0193134842
facebook: norliyana mazli


Pembayaran boleh dibuat melalui deposit atau bank transfer di 

Maybank (Norliyana Mazli - no akaun: 162263369538)

-Order hanya akan dibuat selepas pembayaran dibuat dan bukti pembayaran diterima.
- Emailkan bukti pembayaran anda (jika menggunakan bank transfer)
-Order akan diproses serta merta setelah pembayaran dibuat, dan proses penghantaran dilakakukan serta -merta
-Proses penghantaran akan mengambil masa 3 hari waktu bekerja.
- Caj penghantaran sebanyak RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk Sabah & Sarawak




Shaklee Distributor
Good health begins with good nutrition. Shaklee Nutrition has been helping in creating healthier lives for millions of people for over 50 years. Rediscover feeling healthy with Shaklee Nutrition.
-natural nutrition company in the U.S.
-Over USD 250 million (RM 950 million) invested in research & development and clinical testing
-Over 83,000 tests for product quality annually
-Over 100 published peer-reviewed clinical studies
Shaklee Healthy Nutritional
Shaklee Healthy Home
Shaklee Healthy Beauty
Shaklee Healthy Weight

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...