Tuesday, January 24, 2012

Badan rasa bertenaga dengan Shaklee masa mengandung.. testimoni sendiri ni.

Alhamdulillah, sekarang saya sedang mengandung anak kedua.. tengah tunggu hari je nak bersalin.. saya mula berkenalan dengan produk Shaklee ni akhir bulan december.. thanks to farah wahida..
saya dah ambil vitamin Shaklee dekat sebulan.. ape yg saya makan?? Vitamin ni memang sesuai utk ibu mengandung
  • Vita Lea
  • Vita C
  • B-complex
  • OsteMatrix


    Sebelum saya ambil vitamin2 tu saya mmg selalu penat, sakit2 badan dan cramp kaki.. setiap hari bwk kereta agak jauh la jugak dari Senawang ke Kuala Pilah, kerja pulak banyak berdiri dan berjalan, balik nak layan anak sulung pastu buat kerja rumah lagi, maklumlah takde bibik.. so mmg penat la..

    Bila amik Shaklee ni alhamdulillah rasa lebih bertenaga, malam boleh tido dgn selesa, dah kurang sakit pinggang dan sakit badan.. and kaki dh tak cramp.. punca sakit badan dan cramp tu sbb kurang kalsium.. bila pregnant kita perlu lebih kalsium utk pembentukan tulang baby.. sbb tu saya amik OsteMatrix, gabungan kalsium untuk kesihatan tulang dan otot dan vitamin D utk serapan kalsium lebih baik, juga terdapat magnesium..

    kalau ada ibu-ibu mengandung yang ada masalah sama dengan saya dan ingin mencuba Shaklee.. sila email saya di norliyanamazli@yahoo.com, sms 0193134842, atau facebook Norliyana Mazli untuk sebarang pertanyaan..

    Sharing from a mother to mothers.. :)



    No comments:

    Post a Comment

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...